هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

چرا در بخش چند نفره AC:Unity رقابت وجود ندارد؟

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۲۹ ب.ظ

تعداد ۰ رای مثبت و ۰ رای منفی

برای اولین بار در سری Assassin's Creed یوبی سافت با قرار دادن چهار بازیباز در بازی توانست توجه بسیاری را به خود جلب نماید. در این بازی چهار بازیبار به صورت Co-Op به بازی می پردازند و داستان را پیش می برند. اما در این بین آیا بخش چند نفره رقابتی در این بازی وجود دارد یا خیر. با ما همراه باشید. در این باره، طراح مراحل بازی، Bruno St-André پاسخ می دهد.

Bruno St-André:

جواب منفی است؛ ما پیش از آغاز به کار در رابطه با این موضوع با یکدیگر بحث کردیم و نتیجه این شد که تنها بازی به صورت همیاری برای بازیبازان فراهم باشد نه به صورت رقابتی. این بدین معنی است که ما مکانیک های بازی را بیشتر به صورت گروهی و همکاری تنظیم کرده ایم، نه برای رویارویی و مبارزه رو در روی هم! به همین دلیل ما تمام توان خود را به کار بستیم تا بتوانیم این بخش را به بهترین وجه ممکن ارائه دهیم تا هر بازیباز بتواند احساس خوبی در این بازی و در همکاری گروهی داشته باشد و بازیبازان به کمک هم بتوانند استراتژی بهتری در برابر AI های بازی که هر بار واکنشی متفاوت از خود نشان می دهند، بچینند. همین طور در بخش مخفی کاری؛ در بخش نقشه بازی؛ در همه جنبه های بازی ما تلاش کردیم بر پایه همکاری بازی را بسازیم. ما واقعا دوست داریم تمرکزمان را بر روی این موضوع بگذاریم.

وی ادامه داد:

از زمانی که من بر روی این فرنچایز کار می کنم شش سال می گذرد؛ من بر روی Liberation ، Revelations ، Brotherhood ، AC:II و حالا Unity کار کرده ام. هر ساله طرفداران بسیاری از من سوال کردند که چرا در بازی نمی توانیم به صورت Co-Op بازی کنیم و حالا، در نسل بعدی ما توانستیم این قابلیت را به بازی بیفزاییم. به نظر من این همان هدفمان بود و ما به خوبی بر روی آن تمرکز کرده و می کنیم تا بتوانیم بهترین تجربه را برای طرفداران به ارمغان بیاوریم.

 

Assassin's Creed Unity در اکتبر برای PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

تعداد ۰ نظر برای این مطلب درج شده

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی