هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

چهارمین بروزرسانی Assassin's Creed Unity تاخیر خورد

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۴۴ ب.ظ

تعداد ۲ رای مثبت و ۰ رای منفی

ساعاتی پیش سازندگان بازی اعلام کردند که بروزرسانی که قرار بود بسیاری از مشکلاتی که از یونیتی انتظار نمی رفت را برطرف کند،این هفته منتشر نخواهد شد و به تاخیر افتاد.

این بروزرسانی چهارمین بروزرسانی یونیتی از زمان عرضه این عنوان تا به حال است و به نظر می رسد سه بروزرسانی قبلی تنوانستند برای یونیتی کاری انجام دهند و در عین حال، بروزرسانی چهارم نیز اینطور شد.مطمئناً این یکی از تجربه های تلخ یوبی سافت در فرنچایز اساسینز کرید خواهد بود و این شرکت پس از آن همه تعریف و تمجید از یونیتی نتوانست گیمر ها را راضی نگه دارد.

حال نیز این شرکت به بهانه اینکه کیفیت بازی یکی از المان های بسیار مهم برای آنان است،قصد دارد دهان گیمر ها را بسته نگه دارد و قبلاً هم اعلام کرده بود که بروزرسانی چهارم مشکلات بسیاری از جمله افت شدید فریم را برطرف خواهد کرد؛ اما باید منتظر بود و دید که سرنوشت برای این عنوان چطور خواهد بود.

تعداد ۶ نظر برای این مطلب درج شده

محمدعلی میگوید:

سلام محمدحسین جان.می تونم خواهشی ازت کنم؟می خواستم اگر امکانش هست وبلاگ منو در وبلاگت به عنوان پیوندها بگذار.من هم وبلاگ تو رو تو وبلاگم می ذارم.نظرت چیه؟وبلاگ من http://varzesh-sport-news.blogfa.com/ هست.لطفا بهم پاسخ بده


محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.شما منو لینک کن بعد بیا تو وبلاگ بگو منم لینکت کنم..

hjjjjjjjjjj میگوید:

سلام ببخشید پس چرا من این بازی رو دارم

محمدحسین پاسخ داده است:

کدوم بازی رو؟؟؟

hjjjjjjjjjjjjj میگوید:

این بازی رو دیگه حجمش خیلی زیاده

احسان میگوید:

سلام برای نصب این اپدیت ها باید اپدیت های قبلی رو هم نصب کرد یا نه؟؟؟
من الان اپدیت 1.2 رو نصب کردم میتونم بدون اپدیت 1.3 ، اپدیت 1.4 رو نصب کنم؟؟؟

استاد بزرگ پاسخ داده است:

خیر 

باید از شماره اول به ترتیب نصب کنید. 

SAEED میگوید:

سلام  من اساسین کرید یونیتی رو بازی میکنم سه چهار مرحله بعد اون دیگه نمیاره ورژن بازیمم 1.0.0هس چیکار کنم؟

فقط اوریجنز میگوید:

سلام من چجوری دانلود کنم بازی اساسینز کرید یونیتی رو

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی