هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

یوبی سافت:عناصر بازی های RPG بر Assassin's Creed Unity تاثیر گذاشته است

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۴۸ ق.ظ

تعداد ۰ رای مثبت و ۰ رای منفی

یوبی سافت به تازگی اعلام کرده است که عناصر بازی های سبک RPG بر Assassin's Creed Unity تاثیر گذاشته است به طوری که شما در بخش Co-Op شاهد یک شخصی سازی گسترده هستید که تنها در بازی های سبک RPG تا به حال مشاهده شده است.

سرپرست تیم سازنده بازی یعنی Alex Amancio در این زمینه اعلام کرده است :

بازیکنان قادرند انواع مختلف چکمه، طناب، دستکش و کلاه ( Hood ) را در بخش Co-Op بازی تغییر دهند که این تغییرات سبب می شود واکنش NPC ها در محیط نسبت به آن ها نیز تغییر کند. جهان آنلاین بازی بسیار شبیه به Watch Dogs است یعنی بازیکنان هر کدام خود را در نقش Arno می بینند در حالی که از دیدگاه سایر بازیکنان آن ها یک اساسین دیگر هستند. البته این واقعیت در بازی وجود دارد که قابلیت تغییر چهره و جنسیت در بازی وجود ندارد و بنابراین حضور شخصیت مونث منتفی است. البته بازیکنان قادرند از توانایی هایی که در طول بخش تک نفره به دست آورده اند در بخش چند نفره نیز استفاده کنند اما نگرانی هایی در رابطه با این امر وجود دارد زیرا می تواند باعث عدم تعادل در بخش چند نفره شود ولی امیدواریم چنین اتفاقی رخ ندهد. یک سیستم level-up بسیار مناسب در بازی وجود دارد که بهبود تجهیزات و مهارت ها را ممکن می سازد که البته برخی از آن ها قفل هستند و برای مثال برخی از آن ها برای باز شدن نیاز به ۳ مهارت خاص دارند. در کل به بخش شخصی سازی شخصیت ها و سفارشی سازی توجه ی ویژه ای داشته ایم.

این یک واقعیت است که شخصیت های فرانسوی در بازی به زبان انگلیسی و لهجه بریتانیایی سخن می گویند زیرا این زبان برای اکثر مردم جهان قابل فهم است ولی سعی کرده ایم در میان آن از برخی از جملات و کلمات فرانسوی استفاده کنیم. آرنو نیز همانند سایر اساسین ها دارای یک روش و هدف جدید است و حوادث زیادی در راه او وجود دارد.

اینبار بخش مدرن بازی در آبسترگو دنبال نمی شود بلکه این شما هستید که از طرف اساسین ها مامور شده اید تا خاطرات آرنو را دنبال کنید. در واقع شخصیت اصلی بازی در زمان حال خود بازیکنان هستند و به همین دلیل سبک اول شخص را برای این بخش انتخاب کرده ایم.

تعداد ۰ نظر برای این مطلب درج شده

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی