هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

اختصاصی هواداران اساسینز کرید | 5 عنوان برتر در دنیای اساسینز کرید

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ يكشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۴۰ ب.ظ

تعداد ۰ رای مثبت و ۰ رای منفی

تا کنون قسمت های زیادی از فرنچایز مهیج اساسینز کرید منتشر شده است که با توجه به محبوبیت بین گیمر ها،نقد ها و المان های بسیار دیگری در لیستی قرار می گیرند که نمایانگر برتری هر عنوان نسبت به دیگر عنوان هاست و ما هم اکنون با 5 عنوان برتر اساسینز کرید با شما همراه هستیم.

5.اساسینز کرید (Assassin's Creed - 2007)
نمره: 81/100 (بر اساس نسخه Xbox 360)
در حالی که این عنوان مانند یک دمو برای عناوین بعدی به نظر میاید، اما باید گفت این عنوان شروع کننده تمام عناوین بعدی بوده و تمام شخصیت های دنیای اساسینز کرید حضور خود را مدیون این عنوان هستند. این بازی به لطف داستان، کنترل و ارائه بسیاری ویژگی جدید نسبت به بازی های دیگر، مورد تحسین واقع شده و جوایز بسیاری کسب کرد اما با این حال به دلیل دارا بودن گیم پلی تکراری (مانند استراق سمع های مکرر و خسته کننده) مورد انتقاد قرار گرفت.

4.اساسینز کرید سیندیکیت (Assassin's Creed Syndicate - 2015)
نمره: 74/100
یوبی سافت پس از ضربه محکمی که از سوی اساسینز کرید یونیتی خورد، با این عنوان دوباره توانست روی پای خود بایستد. اگر چه گیم پلی چند نفره از آن حدف شده بود اما به دلیل حضور شخصیت های غنی، حتی شخصیت منفی و معرفی بسیاری ویژگی جدید، با نظرات مثبت عموم گیمر ها مواجه شد. در حالی که این عنوان تقریباً یک بروزرسانی برای عنوان یونیتی محسوب می شد، اما در هفته اول انتشارش، عمدتاً به دلیل سابقه بد یونیتی، فروش چندان مناسبی نداشت.

3.اساسینز کرید 4 ؛ پرچم سیاه (Assassin's Creed IV Black Flag - 2013)
نمره: 84/100
در حالی که ماجراجویی به عنوان یک دزد دریایی برای بسیاری از منتقدان مورد قبول واقع شد، اما نتوانست توجه بسیاری از گیمر ها را به خود جلب کند. تا حدودی، هر دو گروه اشتباه می کردند! این عنوان در سال 2013 میلادی به فروش 11 میلیون نسخه در سراسر جهان دست پیدا کرده و جوایز متعددی را کسب کرد و به دلیل گیم پلی وسیع و جهان بزرگتر نسبت به دیگر عناوین مورد تحسین افراد زیادی قرار گرفت. البته نقد ها بر اساس گیم پلی این بازی بودند که تکراری شدن آن برای گیمر ها مشکلی بزرگ محسوب می شد.

2.اساسینز کرید ؛ پیمان برادری (Assassin's Creed Brotherhood - 2010)
نمره: 88/100
این عنوان، که فصل دوم سه گانه اتزیو نیز محسوب می شود، برای PC، ایکس باکس 360 و PS3 منتشر شد. این عنوان در هفته اول انتشارش یک میلیون نسخه فروخت و همین باعث شد که لقب سریع ترین فروش یوبی سافت در اروپا را از آن خود کند. این عنوان نیز با برنده شدن جوایز متعدد و تحسین منتقدان، سازندان و گیمر ها را نا امید نکرد. اساسینز کرید پیمان برادری با جلوه زیبایش از شهر رم، بیشتر به خاطر مکانیزم های جدید گیم پلی، گرافیک و جلوه های صوتی و حتی حضور مکان ها و شخصیت های تاریخی، یک قدم از عناوین قبلی این سری جلوتر بود.

1.اساسینز کرید 2 (Assassin's Creed II - 2009)
نمره: 86/100
عنوانی که ما را با شخصیت افسانه ای اتزیو آودیتوره آشنا می کند؛بسیاری از طرفداران این قسمت را به عنوان جاذبه اصلی این فرنچایز در نظر می گیرند. علی رغم پیشرفت چشمگیر نسبت به قسمت قبلی این عنوان، اساسینز کرید 2 این شانس را به ما داد تا در دوران رنسانس و در کشور زیبای ایتالیا پرسه بزنیم. همچنین این عنوان با تحسین جهانی مواجه شد و نامزد دریافت و حتی برنده بسیاری از جوایز سال شد. این بازی در سال 2010 در کتابی تحت عنوان 1001 بازی که باید قبل از مرگ آنها را بازی کنید جای گرفت و به موفقیت قسمت های بعدی این فرنچایز کمک بسیاری کرد.

توجه : انتشار این مطلب مسلتزم زمان زیادی برای انجام توسط هواداران اساسینز کرید بوده و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع شرعاً حرام است.

تعداد ۱ نظر برای این مطلب درج شده

احمد میگوید:

با سلام و خسته نباشید

 در این مطلب امتیاز AC Brotherhood بیشتر از AC II است در حالیکه AC II در رتبه اول قرار گرفته.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی