هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

AC:Memories معرفی شد

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۲ ق.ظ

تعداد ۱ رای مثبت و ۰ رای منفی

بازی جدیدی از Assassin's Creed در راه است، و در تابستان امسال منتشر خواهد شد. ناشر این عنوان، Ubisoft، بازی Assassin's Creed : Memories را معرفی کرد. این بازی انحصاری iOS در سبک نبرد کارت ها می باشد که توسط استدیوهای موبایل GREE و PlayNext در حال توسعه است.


این بازی بر روی سفارشی سازی، سفر در زمان، و اتحاد به معنای تشویق شما به ساخت Assassin خودتان و تشکیل تیم با کسانی که دارای سبک مبارزه ای مانند شما هستند، تمرکز دارد. این بازی تمرکز زیادی بر روی ساخت شخصیت و استراتژی خاص شما دارد.

نائب رئیس GREE ، آقای  Eiji Araki در این باره گفت:


سبک نبرد کارت ها می تواند قهرمانان بزرگی را درگیر و پرورش دهد، و این فرنچایز تعدادی از حماسی ترین شخصیت های این دوره را خلق کرده است.


در این بازی دوره های تاریخی از عناوین Assassin's Creed را مشاهده خواهید کرد، مانند انقلاب آمریکا، و رنسانس ایتالیا، اما یوبی سافت قول مناطق و دوره های تاریخ بیشتری را داده است.


شاید جالب ترین بخش این معرفی، قابلیت بازی چند نفر تا ۲۰ نفر باشد. یوبی سافت اطلاعات بیشتری در این مورد نداده است. همچین توسعه دهنده قول “تجربه تکنفره غنی” را داده است.


این بازی در تابستان امسال برای iPhone ، iPod Touch ، و iPad منتشر خواهد شد.

تعداد ۰ نظر برای این مطلب درج شده

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی