هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

لانچ تریلر بازی AC:Liberation HD منتشر شد

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۲، ۰۲:۵۵ ب.ظ

تعداد ۱ رای مثبت و ۰ رای منفی

بازی Assassin's Creed Liberation HD در حال حاضر برای PC، PS3 و Xbox 360 در اروپا و آمریکای شمالی در دسترس است. Ubisoft نیز لانچ تریلر این بازی را عرضه کرد که شما می توانید در ادامه آن را مشاهده کنید. این بازی یک نسخه بازسازی شده از بازی زیبای Assassin's Creed III: Liberation است. این بازی در سبک Action-adventure است و شما را در جهانی بزرگ قرار می دهد. جهانی که به وسیله موتور قدرتمند AnvilNext زینت بندی شده است.

شما در بازی در نقش یک کارکتر زن با نام Aveline de Grandpré هستید. او یک Assassin آفریقایی – فرانسوی می باشد و حوادث او را به یک آدمکش تبدیل می کند. اگر در گذشته این عنوان را بر روی PlayStation Vita بازی کرده باشید از قدرت ها و ضعف های داستانی این بازی با خبر هستید اما گرافیک حال با گرافیک قبلی قابل قیاس نیست و گرافیک بسیار زیبا تر شده است و مشکلات زیادی رفع و بازی بهبود زیادی پیدا کرده است. بهبودی که درخور کنسول های نسل قبلی می باشد!

توجه:برای دانلود این ویدئو،پس از اینکه وارد پنجره جدید شدید،برای دانلود کیفیت HD گزینه scarica in HD و برای دانلود کیفیت معمولی،گزینه scarica را انتخاب کنید.

لینک دانلود:

دانلود با کیفیت HD و حجم 40 MB

دانلود با کیفیت معمولی و حجم 10 MB

تعداد ۰ نظر برای این مطلب درج شده

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی