هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

اختصاصی هواداران اساسینز کرید | تحلیل و بررسی صحنه به صحنه تریلر دوم فیلم Assassin's Creed

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ جمعه, ۳۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۳۶ ب.ظ

تعداد ۱ رای مثبت و ۰ رای منفی

تریلر دوم و رسمی فیلم اساسینز کرید این هفته زودتر منتشر شد و پرده را برای نمایش بیشتر شخصیت ها،تنظیمات و پارکور نفس گیر کمی بیشتر به عقب کشید.این بار ما از طریق تحلیل صحنه به صحنه این تریلر خیلی چیز های جالبی را که ممکن است از دست داده باشید به شما نشان می دهیم اما قبل از آن اگر هنوز این تریلر را تماشا نکرده اید میتوانید آن را از این لینک مشاهده و دریافت کنید.
تریلر دوم از آنجایی شروع می شود که کالوم لینچ (Michael Fassbender) درحال مکالمه ای کوتاه با پدر ریموند (James Sobol Kelly) است. ندیدن خطوط و نقش های روی دیوار که حاکی از تفتیش در عقاید مذهبی در اسپانیا است خیلی سخت به نظر می رسد!
بعد از اینکه درب سلول لینچ باز می شود ما به جایی در بیابان می رویم...
...در این حال مردی نقاب دار به سمت بیرون از ساختمان قدم می زند اما هیچکس از دیدن وی خوشحال به نظر نمی رسد!
سربازی که در وسط ایستاده است برای گرفتن مرد نقاب دار وارد عمل می شود و او خیلی سریع دستگیر می شود. در این هنگام؛ وانت و حصاری که توسط روبان پوشیده و در سمت راست تصویر قرار دارند نشان می دهند که این دهکده بیابانی خارج از دسترس، متعلق به یک زاهد گوشه نشین است (کسی که برای عبادت خدا جایی به دور از مردم را انتخاب می کند و در طول روز فقط با خدا راز و نیاز می کند) نه متعلق به یک فرد از خاورمیانه!
هنگامی که آلن ریکین (Jeremy Irons) وارد می شود در حال صحبت با یک شخصیت نامشخص با بازی Charlotte Rampling است؛ در این صورت شما هیچ شکی درباره نقش او در این فیلم ندارید؛سنجاق سینه آبسترگو روی کت وی نمایانگر مفاهیم زیادی برای هواداران اساسینز کرید است!
در این صحنه، لینچ با لباس مخصوص تست در گوشه ای از سلول توسط پرستاران احاطه می شود.به آتش خاموش کن پشت سر وی توجه کنید؛ایمنی بسیار مهم است،حتی برای تمپلار ها!
با توجه به لباس های سفید که روی زمین افتاده اند، به نظر می رسد پرستاران کارشان را درست انجام نداده اند؛ به همین دلیل، ماموران امنیتی وارد عمل می شوند و این شانس را به لینچ می دهند که عصبانیت خود را روی آنان تخلیه کند!
البته یک زندانی که همکاری نمی کند نمی تواند جوخه ای از نگهبانان که با باتوم مسلح شده اند را شکست دهد و به همین دلیل لینچ توسط نگهبانی که ثانیه ای قبل با مشت بر صورت او کوبیده بود و توسط ضربه باتوم او بیهوش می شود.
سپس ما یک منظره از گنجینه سلاح های باستانی که آبسترگو اطراف دستگاه انیموس نگهداری می کند را می بینیم؛ به بمب های دودزای متعلق به قرون وسطی و سپر تمپلارها نیز توجهی داشته باشید.
بعد از این صحنه به صحنه چکش زدن یک آهنگر که احتمالاً در حال ساخت سلاح های بیشتر قرون وسطایی برای شخصیت کلاهدار پس زمینه است می رسیم.
قسمتی که الان مشاهده می کنید یک مکان مرموز پر از شخصیت های کلاهدار است؛آنان می توانند راهبان یا اعضای یک گروه عجیب و مخفی باشند اما با توجه به اسم فیلم، شکی نیست که آنان اساسین ها هستند!
در صحنه بعدی شاهد لینچ در حال بسته شدن به انیموس که اولین برخورد وی با این دستگاه است هستیم.
صندلی انیموس خمیده ای که لینچ بر روی آن بیدار می شود و در تصویر شاهد آن هستید نشانگر دستگاهی است که قبلا در بازی دیده بودیم.
در حالی که لینچ هنوز لباسی که با آن روی اولین دستگاه انیموس مٌرد را بر تن دارد، او به یک استراحت کوتاه می رود. ما هنوز نمی دانیم که نوشته DR روی لباس او مخفف چه کلمه ایست اما بیشترین احتمال بر روی کلمه Death Row به معنی اعدام است.
همچنین نگاهی کوتاه نیز به سابجکت (subject) های مختلف و معروف سری اساسینز کرید در سمت راست پاین عکس دوم بیاندازید:
لینچ در کنار باغ داخلی و سرپوشیده آبسترگو توقف می کند؛ جایی که ما نگاهی اجمالی بر یک سابجکت دیگر به نام لین با بازی Michelle Lin می اندازیم.
لینچ ملاقاتی نیز با موسی (Michael Kenneth Williams) می کند؛کسی که انگار میخواهد چیزی بگوید ولی تا صحنه بعدی حضورش در تریلر صحبتی نمی کند!
سپس نگاهی بر تاسیسات آبسترگو می اندازیم که به نظر می رسد مربوط به بخش آینده فیلم باشد.
و بعد از آن، تریلر اولین صحنه کلی از اتاق انیموس را به ما نشان می دهد که تلفیقی خیره کننده از تکنولوژی آینده،سنگ های متعلق به قرون وسطی بر روی دیوارها و نورهای آرامش بخش است.
انیموس به سادگی دستگاه هایی که قبلاً در بازی های این سری مشاهده کرده بودیم نیست و برای راه اندازی نیاز به تجهیزات مناسبی است که شامل خنجر پنهان آگیلار می شود که آنان را در عکس های زیر مشاهده می کنید:
همانطور که می بینید، خنجر پنهان آگیلار تنها خنجری نیست که در اتاق مشاهده می شود بلکه خنجر های دیگری متعلق به اشخاص دیگر نیز هستند اما عکس آنقدر واضح نیست که بشود تشخیص داد آنان متعلق به چه کسانی هستند.
همچنین درحالی که مطمئن نیستیم که لوگوی متحرک آبسترگو بر روی کمربند چه لزومی دارد اما نمی توان انکار کرد که تماشای آن حس خوبی به فیلم می دهد.
سپس ما نگاهی به این دستگاه های مرموز و دارای اشکال مدار مانند آماده به کار می اندازیم؛در ضمن، فرو بردن قطعات کامپیوتر در مایع غیر رسانا یک روش خنک کننده مرسوم است و یادآوری می کند که در اینجا محاسبات شدید کامپیوتری و در نتیجه تولید گرمای زیاد وجود دارد.
راستی نگاهی به پشت سر دکتر سوفیا ریکین (Marion Cotillard) بیاندازید! بله این همان انیموس نسخه 2 است که اولین بار در عنوان Assassin's Creed II معرفی شد و توسط دزموند مایلز استفاده می شد!
دستگاهی که در عکس بعد میبینیم به نظر می رسد دستگاهی برای تحریک ترس های مختلف باشد که با پاهای حشره مانند بر روی ستون فقرات لینچ نصب می شود.
در اینجا خنجر پنهان آگیلار برای اولین بار بیرون میاید و سپس ما این حس که بازو های روباتیک انیموس چقدر بزرگ هستند را برای اولین بار تجربه می کنیم.
آلن ریکین به طور یقین شوم و بدخواه به نظر می رسد و نور قرمز پشت سر او این حس را بیشتر می کند.
اینطور که به نظر می رسید آبسترگو احتمالاً لینچ را برای چیزهایی که قرار بود اتفاق بیفتند آماده کرده بود اما زمانی که بازو های انیموس او را به طور ناگهانی به هوا می برند، نظر ما به کل تغییر می کند!
بالاخره ما به اسپانیای قرن 15 یعنی خانه آگیلار منتقل می شویم؛ صحنه های بعدی آشنا به نظر می رسند اما ارزش دوباره بررسی کردن را دارند!
اگر شما بر روی گنبد در صحنه بعدی متمرکز شوید ممکن است جدال نگهبانان و اساسین ها را در سمت راست تصویر از دست بدهید.
پس از آن اولین نگاه واقعی را به همپوشانی انیموس و واقعیت می اندازیم؛چیزهایی که لینچ می بیند و چیزهایی که اطرافیانش مشاهده می کنند؛فقط زمان می تواند بگوید که آن شمشیر در دست لینچ به اندازه خنجر پنهانش واقعی است یا فقط قسمتی از شبیه سازی است.
تعقیب و گریز آگیلار و ماریا (Ariane Labed) در پشت بام ادامه میابد و ما شاهد دویدن و پرش بین پشت بام ها هستیم و به نظر نمی رسد آنها قصد صدمه رساندن به تعقیب کننده را داشته باشند.
در اینجا تعقیب کننندگان افزایش می یابند؛ این درحالی است که این سرباز با شلیک توسط کمان فولادی به نبرد ملحق می شود.
زاویه صحنه بعدی احساس این را به بیننده می دهد که آگیلار مانند اساسین های قدیم انگشت خود را برای استفاده از خنجر پنهان قطع کرده است.
لینچ در حال نگاه کردن به خنجر پنهان.آیا او لینچ است یا هنوز آگیلار؟
در این صحنه آگیلار را در آبسترگو مشاهده می کنیم.این نتیجه احتمالی اثر خونریزی است که باعث می شود افراد مورد آزمایش خاطرات ژنتیکی خود را حتی زمانی که در انیموس نیستند تجربه کنند.
در اینجا نیز به صحنه ای می رسیم که در تریلر اول نیز مشاهده کردیم؛ مراسمی مخصوص برای سوزاندن افراد مرتد در اسپانیا که آگیلار و ماریا جاذبه های اصلی این مراسم اند.
"اونا دارن نگات می کنن،صبر می کنن تا ببینن کی هستی!"این جمله ای است که منتظر بودیم موسی در این تریلر بگوید. در این هنگام این موضوع دلگرم کننده است که آبسترگو فعالیت های سازمان یافته ای برای افراد مورد آزمایش یا سابجکت ها مثل باغبانی کردن به جای اینکه شب و روز مانند دزموند مایلز در یک اتاق زندانی باشند تدارک دیده است!
بر می گردیم به مراسم مخصوص؛ زنجیر های ضعیف برای نگه داشتن آگیلار مناسب نیستند و او به طور هوشمندانه از آتشی که قرار بود زیر او روشن شود فرار می کند.
در بعضی مواقع، ماریا ضعیف عمل می کند؛ همانطور که در یکی از خیره کننده ترین صحنه های فیلم مشاهده می کنید، آگیلار، ماریا را از زیر تبر جلاد کنار می کشد و در عوض باعث شکسته شدن زنجیر های او می شود...
...و سپس او را بالا می اندازد و ماریا با یک چرخش 270 درجه ای بدون زحمت روی زمین فرود میاید!
در لحظه خیره کننده ای دیگر که به سرعت اتفاق میفتد،ماریا در حال پرش به پایین از بالای پشت بام، بدون توقف، چاقویی را پرتاب می کند که اگر به آن دقت نکنید متوجه آن نخواهید شد.
لحظات خیره کننده تر در لحظه بعدی بیشتر نمایان می شوند؛در این لحظه میبینید که آگیلار از پشت اسب بر روی یک گاری که نگهبان دارد می پرد و در ثانیه هایی بعد آن گاری سقوط می کند.
بعد از آن در میابیم که پرتاب کننده طناب لزوماً یک اختراع متعلق به قرن 19 نبوده است؛ بعد از اینکه آگیلار برای آزاد کردن یک اسیر از گاری نمایان می شود، یک کابل بلند از دستکش مخصوص او پرتاب شده و به یک تخته سنگی در آن نزدیکی پیچ می شود.
دلیل این امر در مدتی کوتاه معلوم می شود؛هنگامی که گاری از بالای صخره به پایین پرتاب می شود، آگیلار قادر خواهد بود به وسیله آن معلق بماند.
آلن ریکین در این تریلر واقعاً به نقش تبه کارانه خود تکیه دارد؛ یقه بالایی و لباسهای تمپلار او ممکن است منفی ترین شکلی باشد که تا به حال از او دیده ایم!
در همین حال لینچ مبارز را میبینیم که چیزی مانند کابل از گوش او آویزان است.
صحبت از مبارز و مبارزه شد، این فرصتی برای افراد مورد آزمایش است، که به لطف آبسترگو و انیموس مهارت های مبارزه ای دیوانه واری بدست آورده اند، علیه آبسترگو و کسانی که آنان را اسیر کرده اند شورش کنند؛ رئیس امنیت آبسترگو با بازی Denis Ménochet از این کار چندان خوشحال به نظر نمی رسد!
چه کسی می گفت که اجازه دادن به اسیر شدگان مورد آزمایش برای فرا گرفتن فنون رزمی در کنار سلاح های قرون وسطایی کار درستی بود؟ کسی نبود؟
لینچ و متحدان آماده وی نمایانگر صحنه بعدی اساسین های قرن 15 هستند که در طول افق مشغول تماشا می باشند.
در حالی که این اساسین خنجر پنهان دارد اما وی یک چاقوی بزرگتر را برای کشتن این سرباز در نمای اصلی انتخاب می کند.
خب بر می گردیم پیش آگیلار و ماریا و حرکات پارکور آکروباتیک آنها! ما قبلاً این صحنه را در تریلر اول دیده بودیم اما نکته ای که جدید است تصویر لینچ در حال تقلید کردن حرکات آگیلار و رفتن به هوا توسط بازو های دستگاه انیموس است.
دوباره در زمان حال موسی را میبینیم که چند بمب دودزا را جلوی نگهبانان منفجر می کند...
...و مانند این صحنه است که در آن آگبلار به کمک بمب های دودزا این سرباز را از پای در می آورد.
سپس ما نمایی دیگر از لینچ را در حال همگام سازی کامل با انیموس می بینیم و باید فرض را بر این بگیریم که چاقویی که وی پرتاب می کند خود قسمتی از شبیه سازی انجام شده توسط انیموس است در غیر این صورت اتاق تست مکانی بسیار خطرناک برای حضور می بود!
این سلاح ها قطعا شبیه سازی شده نیستند زیرا لین یکی از نگهبانان را با آن می کشد...
...و موسی نیز یک چرخش به معنای واقعی انجام می دهد و به صورت یک نگهبان گیج شده می کوید.
به پایان نزدیک می شویم؛به همین دلیل صحنه ها سریع می گذرند! در ابتدا زاویه ای خلاقانه از دویدن آگیلار و ماریا را میبینیم.
آگیلار با مشعل به صورت یک شخص می کوبد! فکرنکنم حس خوبی داشته باشد!
موسی و لین برای آزادی می دوند!
آگیلار و ماریا کلاه های مخصوص خود را سر می کنند و کمی مضطرب به نظر می رسند شاید مثل موقعی که ایمانشان را از دست داده اند!
در نهایت، یک لحظه آرام! سوفیا ریکین و لینچ در اتاقی پر از آثار هنری با یکدیگر صحبت می کنند و به نظر می رسد لینچ اعتماد به نفس بیشتری درباره اقامت در آبسترگو گرفته است؛ همانطور که می گوید: "کم کم داره خوشم میاد!"
در پایان، آخرین صحنه که در آن آگیلار در میان پشت بام ها می پرد را می بینیم فقط برای اینکه در لحظه آخر بچرخد و چاقویی به سمت تعقیب کننده و همچنین بینندگان پرتاب کند!
فیلم اساسینز کرید در 21 دسامبر مصادف با اول دی ماه بر روی پرده نقره ای سینما می رود.
منتظر باشید.
توجه:ترجمه و انتشار این مطلب مسلتزم زمان زیادی برای انجام توسط هواداران اساسینز کرید بوده و هرگونه کپی برداری حتی با ذکر منبع شرعاً حرام است.

تعداد ۱ نظر برای این مطلب درج شده

Ali میگوید:

 با عرض سلام به همه.....

من با عرض پوزش سوالی ازتون میکنم.....
آیا کانالی مخصوص تریلر اساسینس کرید دارین؟

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

خواهش می کنم..خیر کانال مخصوص تریلر نیست اما داخل کانالی که در حال حاضر داریم تریلر هم قرار میدیم..

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی