هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

دانلود آپدیت نسخه CODEX شماره 12. 1 و DLC های اساسینز کرید سیندیکیت

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ يكشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۸ ب.ظ

تعداد ۳ رای مثبت و ۰ رای منفی

پس از اعلام نا رضایتی از طرف برخی دوستان مبتنی بر اجرای کند و داشتن لگ های زیاد در بازی بر آن شدیم تا آپدیت نسخه CODEX این عنوان را در دسترس دوستان قرار دهیم تا بلکه مشکل برطرف شود.همچنین لینک دانلود تمامی DLC های سیندیکیت در ادامه مطلب قرار دارد.
DLC به بسته های الحاقی به یک بازی گفته می شود که در آن داستان هایی اضافه بر داستان اصلی بازی دنبال می شوند.
لینک دانلود آپدیت نسخه Codex
لینک دانلود تمام DLC ها:
پارت 1-حجم 1 گیگابایت
پارت 2-حجم 1 گیگابایت
پارت 3-حجم 716 مگابایت

رمز فایل فشرده:www.download.ir

فایل های DLC شامل اینها می باشند:
 The Darwin and Dickens Conspiracy
 Runaway Train
 Long Night
 Revolver Stealth
 Revolver Demon
 The cane-sword navigator
 The stick-blade Bronze navigator
 Ritual Kukri
 Gold kukri
 Kukri Baran
 Red bracer
 Bracer industrial era
 Royal bracer
 Pirate Knuckles
 Dirty Knuckles
 Knuckles angel
 Elegant Suit
 Suit Night Hawk
 Belt with metal inserts
 Cloak dangerous fascination
 Suit Hunter
 Costume Edward
 Suit Elisa

تعداد ۳۳ نظر برای این مطلب درج شده

محمدعلی میگوید:

معمولا دی ال سی ها دیر تر میان
چرا این اینقدر زود اومد؟؟؟

محمدحسین پاسخ داده است:

نمیدونم والا!!

حسام میگوید:

سلام

من دیشب سیندیکیت رو خریدم و نشستم به نصب کردن ولی در حین نصب کردن، رو part 39 گیر گرد و ارور داد
"read this file: I/ACS/part39"
نمیدونم والا چی شد فضای کافی براش هم داشتم لطفا راهنمایی کنید

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

مطمئن بشید که دیسک بازی تمیزه و لک نداره 

مهدی میگوید:

سلام. از سایت خوبتون ممنون

یه سوال داشتم. آپدیت باعث چه چیزی میشه؟
منظورم اینکه چه چیزی بهش اضافه میشه؟
مرسی از مطالب جالب

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.خواهش می کنم دوست عزیز.

آپدیت بازی باعث میشه برخی اشکالاتی که باعث کند اجرا شدن و داشتن لگ و حتی اجرا نشدن بازی برطرف بشه.

ali hooshyar میگوید:

بابا ایول کارتون خیلى درسته

محمدحسین پاسخ داده است:

قابلی نداشت..

HOSEIN ASSASSIN میگوید:

چطوری باید آپدیتو نصب کنیم؟

استاد بزرگ پاسخ داده است:

یک فایل setup هست اجرا کنید. 

Amir میگوید:

سلام خسته نباشید من بازیرو کی میکنم بعضی موقع ها یک جای معین stop working میکنه با این آپ دیت مشکلم حل مشه؟

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.ممنون.

ممکنه با آپدیت حل بشه باید امتحان کنید اما مشکل میتونه از جای دیگه هم باشه.

Amir میگوید:

واسه نصب آپ دیت فقط باید ست آپش. نصب کرد ؟
نمیخواد محتویات فایل codex رو کپی کرد؟

محمدحسین پاسخ داده است:

بله فقط setup رو نصب کنید.

Amir میگوید:

مشکل با آپ دیت حل نشد از جای دیگس فک کنم 

محمدحسین پاسخ داده است:

حتماً..

HOSEIN ASSASSIN میگوید:

سلام

setup رو که اجرا میکنم ارور:
 cannot import
dll:<utf8>C:/Users/donyaa1/appdata/local/tempis-tsarn.tmp/b ass.dll
رو میده.
مشکل چیه؟

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

در مراحل نصب Setup مسیر بازی رو انتخاب می کنید؟؟

zero میگوید:

سلام

سیستم کامپیوترم
Processor:Intel(r)Pentium(r) CPU G645 @ 2.90GHz  2.90GHz
RAM:8.00GB
SYSTEM TUPE: 64-BIT  oPERATING sYSTEM
NVIDIA GeForce GT 440
هستش.
وقتی دارم بازی میکنم خیلی لک داره.بعضی موقع ها هم هنگ میکنه.سیستمم چیزی کم داره؟

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

دوست من همین که سیستمت این بازی رو اجرا می کنه خیلی خوبه.
اما اگه میخوای با کیفیت خوب بازی کنی بهتره سیستمت رو ارتقا بدی.
به نظر من CPU نیاز به ارتقا داره...

farid میگوید:

سلام  تو یکی از ماموریت های sequence 7 باید ی خانومو اسکورت کنیم بعد ک سوار کالسکه میشم و باید از دست دشمنا فرار کنم وقتی میخوام ب محلی ک بازی گفته برم یهو صفحه سیاه میشه و حلقه لودینگ میاد ولی هرچی صبر میکنم چیزی نمیشه و تو همون حالت میمونه کسی میدونه اشکال کجاست؟از کرک بازی هست؟اگه هست میشه کرک دگ ای پیدا کرد بدون اینکه مجبور نباشم بازیو از اول برم

با تشکر

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

این مشکل دقیقا از جمله مشکلاتی هست که با آپدیت حل میشه.
آپدیت رو دانلود و نصب کنید تا مشکل برطرف شه.

Ali میگوید:

چطور دی ال سی رو نصب کتیم واز کجا بفهمیم دی ال سی،اجرا شده

محمدحسین پاسخ داده است:

دوست عزیز من چون خودم DLC ها رو نصب نمی کنم نمیتونم راهنمایی دقیق بدم اما به نظرم مثل نصب عادی بازی باید عمل کنید و مسیر نصب رو در هنگام setup همون مسیر نصب سیندیکیت انتخاب کنید.

HOSEIN ASSASSIN میگوید:

نه اصلا اجرا نمیشه که بخوام مسیرو انخواب کنم.روش که کلیک میکنم همون ارور رو میده.مشکل چیه؟چطوریا نصبش کنم؟

محمدحسین پاسخ داده است:

شاید فایل آپدیت ناقص دانلود شده..

zero میگوید:

فقط سیپیو نیاز به ارتقا داره تا بتونم بازی رو با کیفت خوب اجرا کنم؟یا باید جای دیگه رو هم ارتقا بدم؟لطفا هرچیزی که نیاز به ارتقا داره رو بگید تا برم ارتقاش بدم.

محمدحسین پاسخ داده است:

به نظر من که فقط CPU نیار به ارتقا داره اما اگه بودجه داری میتونی گرافیک هم ارتقا بدی..

HOSEIN ASSASSIN میگوید:

راستی میگم من بازی رو خریدم 10DVDبود و وقتی نصبش کردم حجمش دقیق 41گیگ بود.نسخه کامله؟

محمدحسین پاسخ داده است:

بله کامله.

zero میگوید:

خوب سیپیومو به چی ارتقا بدم؟

محمدحسین پاسخ داده است:

حداقل core i3

zero میگوید:

نمیدونید هزینه ارتقا دادنش چقدر میشه؟

استاد بزرگ پاسخ داده است:

نهایت حدود ششصد تومان 

اما اگر core i7 بخواهید حدود یک میلیون و صد 

حسین میگوید:

سلام و ممنون از سایت خیلی خوبتون.
یه سوال داشتم
فرق dlc با season pass چیه؟
واینکه ممکنه این season pass جدید که اومده کرک بشه؟

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

DLC معمولا دانلودی هستش و شما توانایی خرید اون رو ندارید اما Season Pass رو توسط وبسایت های مختلف خریداری میکنید و اون بسته برای شما پست میشه..
و همینطور Season Pass ها دارای تمامی DLC های منتشر شده اون بازی هستن و شما با خریداری Season Pass میتونید از تمامی DLC هایی که حتی در آینده منتشر میشن هم بهره مند بشید.
اما در کل تفاوت چندانی با هم ندارن..

milad sotoodeh میگوید:

 من فایل setup رو اجرا میکنم و در محلی که بازی رو نصب کردم هم میزارم ادرس رو بعد اینککه تموم شد فینیش رو میزنم ولی بعد که بازی را اجرا میکنم اونچا که دوستمون گفت (farid)صفحه سیاه میشه و فقط لود میکنه کرک رو میخواد کپی کنم ایا ؟


محمدحسین پاسخ داده است:

اگه اینطوره کرک رو هم کپی کنید..

milad sotoodeh میگوید:

ممنون درست شد 

محمدحسین پاسخ داده است:

کرک رو هم کپی کردید؟؟

استاد بزرگ میگوید:

منم تو صفحه لودینگ سیکوئنس هم گیر کرده بودم. 

با آپدیت حل شد. 

mohsen moghimi میگوید:

ببخشید برای من اصلا بازی رو باز نمیکنه وارور میده ویندوز من هم 64بیت است

محمدحسین پاسخ داده است:

لطفا مشخصات سیستمتون رو ذکر کنید.

reza vali میگوید:

سلام دوست عزیز این آپدیت ها روی نسخه بلک باکس (حجم فشرده) هم میشه نصب کرد؟ ممنون میشم هرچه سرع تر جواب بدید

استاد بزرگ پاسخ داده است:

سلام.

باید بشه..

مهدی میگوید:

سلام و ممنون از سایت خویتون 

ببخشید سوالی داشتم DLCها به چه دردی میخورند؟

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

DLC ها معمولا داستان اصلی بازی رو ادامه میدن یا به اون چیزایی اضافه می کنن..

امیر میگوید:

سلام . واقعا دمتون گرم و خسته نباشید . من ی سوال داشتم . نسخه جدید بازی کی برای پی سی ارزه میشه ؟ { دید کینگز }

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

ممنونم دوست عزیز.
Dead Kings خیلی وقته منتشر شده...

moji میگوید:

سلام

اول آپدیت ها رو نصب کنم و بعد dlc رو بریزم یا بلعکس؟
ممنون

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

تا حالا 3 تا آپدیت برای بازی اومده که وقتی شما سومین آپدیت رو نصب می کنید DLC جک قصاب هم به طور اتوماتیک براتون نصب میشه.
اما اول باید دوتا آپدیت قبلی رو نصب کرده باشین.

javad میگوید:

با سلام 

من سالهاست این بازی رو دارم می‌کنم از نسخه اول تا الان 
بازی فوق العاده‌ای هست 
این نسخه رو با تمام آپدیت‌هاش از همین بلاگ دانلود و نصب کردم 
از شما کمال تشکر رو دارم و ممنون ، ممنون و ممنون 

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام دوست عزیز.

خوشحالم که وبلاگ ما تونسته با شما خدمتی کنه..
موفق باشید..

NIMA میگوید:

@سلام ببخشید من وقتی تو یکی از مرحله های اساسین سیندیکیت هستم وقتی دارم بازی میکنم میندازه بیرون.مشکل چیه چی باید کرد.

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

آپدیت بازی رو نصب کنید و دوباره امتحان کنید.

حسن میگوید:

سلام , این دی ال سی ها همون مرحله های جانبی بازی هستن ؟ خود بازی یه سزی ماموریت جانبی داره فقط میخوام بدونم اینا هم مث دی ال سی جک قصابه ؟ 

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

مراحل جانبی نیستن..داستانشون جدا از داستان بازیه..

سجاد سجاد میگوید:

سلام . اخطار NvGsa.64.dll برا چی هست؟

موقعی که روی setup میزنم این اخطار میده.لطفا راهنمایی نمایید.ممنون

ادمین پاسخ داده است:

سلام انتی ویروستون رو غیر فعال کنید

محمد میگوید:

سلام لطفا لطفا خود نسخه ی codex این بازیو قرار بدین

Ali میگوید:

سلام،ببخشید من اپدیت ۱ نصب کردم بعد خواستم برم تو بازی ارور استاپ وارکینگ داد چیکار کنم . ممنون

Yasin میگوید:

سلام من آپدیتو نصب کردم کلا چی کار کنیم باهاش .

لطفا سریع جواب بدین .

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی