هواداران اساسینز کرید

مرجع رسمی هواداران اساسینز کرید در ایران

دانلود DLC جدید اساسینز کرید یونیتی با نام Dead Kings+تریلر+(لینک مستقیم+روش نصب)

ارسال شده توسط محمدحسین در تاریخ چهارشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۲۹ ب.ظ

تعداد ۲ رای مثبت و ۰ رای منفی

بسته الحاقی جدید اساسینز کرید یونیتی بالاخره امروز منتشر شد و هم اکنون در دسترس گیمرها قرار گرفته است.همانطور که می دانید در این DLC بازی از سمت و سوی انقلاب فرانسه فاصله گرفته و در شهر Saint-Denis درحالی که آرنو به دنبال راز های به گور برده شده توسط شاهان قدیمی فرانسه میگردد، دنبال می شود.

نکته قابل توجه این است که حجم این بسته الحاقی نسبت به عنوان ها و بسته های قبلی و خود به عنوان یک DLC زیاد است و این می تواند یک المان منفی برای این بخش باشد و یوبی سافت را تحت تاثیر انتقاد بسیاری قرار دهد.

لینک های دانلود مستقیم مربوط به نسخه Realoded(به صورت پارت های 1 گیگابایتی):

لینک های دانلود مستقیم مربوط به نسخه Ali 213(به صورت پارت های 1 گیگابایتی):
دانلود پارت 1-1 گیگابایت

لینک های دانلود مستقیم مربوط به نسخه Skidrow(به صورت پارت های 1 گیگابایتی):
دانلود پارت 1-1 گیگابایت

رمز فایل فشرده:www.download.ir

دانلود لانچ تریلر:
دانلود با کیفیت بالا و حجم 32 MB
دانلود با کیفیت پایین و حجم 9 MB

روش نصب بازی:
  • برای نصب این DLC باید آپدیت های 1.2 ، 1.3 ، 1.4 را نصب کنید.
  • DLC را دانلود کرده و با نرم افزار Winrar اکسترکت کنید.
  • فایل نصبی را در محل نصب بازی نصب کنید.
  • محتوا پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین کنید.
  • اکنون بازی را اجرا کرده و یک گزینه به نام Dead Kings به منو بازی اضافه شده است از بازی لذت ببرید.

تعداد ۱۸ نظر برای این مطلب درج شده

محمدعلی میگوید:

محمدحسین مطمئنی که نیاز به نسخه ی اصلی یعنی unity نداره؟

محمدحسین پاسخ داده است:

Freedom Cry که به بلک فلگ نیازی نداشت اما نمیدونم این نیاز داره یا نه!

محمدعلی میگوید:

محمدحسین نمی دونی ایا نسخه ای هست مانند Freedom Cry بشه بازی کرد؟

محمدحسین پاسخ داده است:

نه فقط Freedom Cry اینجوری بود.

DLC یونیتی هم نیاز به نسخه اصلی بازی داره

محمد میگوید:

من نسخه ی گلد ادیشن این بازی رو برای ps4 گرفتم همراه با dlc اما نمیدونم باید ازکجا وارد dlc بشم 

اگه میشه یه راهنمایی بکنید

محمدحسین پاسخ داده است:

والا عزیز من تو PS4 سررشته ندارم!

علی میگوید:

DLC چیه


محمدحسین پاسخ داده است:

بسته الحاقی که با داستان عنوان اصلی فرق میکنه اما شخصیت یا شخصیت هایی از عنوان اصلی در اون حضور دارن رو میگن DLC

محمد میگوید:

سلام
به یونیتی آسیبی نمیزنه ؟
استخراج میکنیم یعنی از حالت فشرده درش میاریم درسته؟ 


محمدحسین پاسخ داده است:

نمیدونم آسیب میزنه یا نه ولی محض احتیاط اول یونیتی رو تموم کن بعد اینو نصب کن!

بله استخراج یعنی همون از حالت فشرده خارج کردن

مهدی میگوید:

من ps4 دارم اساسین کرید یونیتی ام دارم بیست درصد از بازی بردم یعنی باید تو بازی نصبش کنی


استاد بزرگ پاسخ داده است:

خیر دوست من

شما این دی ال سی را باید از شبکه PSN خود دانلود کنید.
این پست فقط مربوط به نسخه PC می باشد.
در کنسول های XBOX و PS4 نمی توان از جایی دانلود کرد. 

alireza میگوید:

من نسخه هشت دیویدی بازی را دارم ولی حجمش زیاد ولی اگر میشه بهم ایمیل بزنید اگه میشه خواهش مندم
ایمیلم alireza.moosaviani@gmail.com

محمدحسین پاسخ داده است:

منظورتون رو متوجه نمی شم!!

alireza moosaviani میگوید:

میگم بهم فایلdlcرا بفرست

محمدحسین پاسخ داده است:

شرمنده من خودم DLC رو ندارم...

Vahid میگوید:

سلام
ببخشید یه سؤال داشتم
برای آزاد کردن شمشیر Eagle of Suger در این DLC باید اون معماهایی که به صورت اشکالی روی دیوارند رو حل کنیم.
من توی چندتاش گیر کردم خیلی سخته
اگه امکانش هست راهنمایی بفرمایید
ممنون

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

با عزض پوزش چون من خودم این DLC زو نصب نکردم نمیدونم مشکل شما دقیقاً چیه..

مبین میگوید:

من همه ی این کارا رو کردم ولی وقتی کرکشو میریزم بازی اجرا نمیشه ارور
The application was unable to start correctly (0xc0000142). Click OK to close the application.
اینو میده بعد stopped working

وقتی یه کرک دیگه میریزم اجرا میشه ولی dlc نمیاد

بازی تا نسخه ی 1.5 آپدیته

محمدحسین پاسخ داده است:

میشه دقیق تر توضیح بدید؟

کامیاب میگوید:

سلام خسته نباشید میشه لطفا منو راهنمایی کنید.

من هر کاری میکنم نمیتونم نصبش کنم.راستش میخواستم بپرسم این dlc هم مثل dlc اساسین کرید ۳ با نام شاه واشنگتون یک آیکون جدا گانه تو صفحه اصلی بازی میاره یا این که من باید از طریق خود بازی و زدن آیکون continue به داخل بازی برم و از روی نقشه به قسمت مشخص شده با نامf برم.
خواهش میکنم راهنمایی کنید ممنون میشم اگه ایمیل بزنید.

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

این بازی به اون صورت قبلی نیست.
وقتی که بازی رو نصب کردید گزینه مربوط به Dead Kings تو خود بازی اضافه میشه.

متنی میگوید:

سلام من این پک رو دانلود کردم ولی DLC اضافه نشد 

چکار کنم 
درضمن بازی من مدل ALI213 هست 
لطفا راهنمایی کنید با تشکر

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

مطمئنید که مراحل رو درست انجام دادید؟

متنی میگوید:

آره بعد از دانلود و اکسترکت کل فایل های موجود رو تو پوشه نصب شده قبلی ریختم 

بازی اجرا میشه ولی خبری از DLC جدید نیست 

محمدحسین پاسخ داده است:

گزینه Setup داخل فایل هایی که دانلود کردین نیست؟

مهدی میگوید:

سلام داداش یه سوال داشتم کدوم نسخه یونیتی ازهمه بهتره از همه لحاظ

محمدحسین پاسخ داده است:

به نظرم Brotherhood

متنی میگوید:

سلام 

نه فایل setup نیست 

محمدحسین پاسخ داده است:

سلام.

دیگه واقعاً نمیدونم!

مهدی میگوید:

سلام دوستان من باز ی را تا نسخه1.5 اپدیت کردم بعد dlcرا نصب کردم ولی تو بازی اضافه نشد خواهشن کمک کنید ممنون

omid ameri میگوید:

سلام

آقا این لینک های دانلود که فقط میره تو یه سایت دیگه و اصلا دانلود نمیکنه

لطفا بررسی کنید

Iman Iman میگوید:

سلام چگونه بسته الحاقی روی xbox one s بریزم؟ 

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی